Een flowbot binnen de bloembinderij.

Bedrijven hebben natuurlijk een fysieke locatie maar tegenwoordig kan een webwinkel bijna niet ontbreken. Hier gaat natuurlijk wel tijd in zitten. De website moet gebouwd-, onderhouden en bijgewerkt worden. Daarnaast komen er ook bestellingen en vragen binnen via de website. Vragen die uiteindelijk ook beantwoord moeten worden en bestellingen die ook verwerkt en klaar gemaakt moeten worden.

De toegevoegde waarde van een flowbot binnen jouw bedrijf.

Zoals hier boven is aangegeven kost zoiets vrij veel tijd. Gelukkig kan je tijd besparen voor het toevoegen van een geautomatiseerde gesprekspartner. Makkelijk gezegd een ingestelde bot die de klant verder helpt met vragen. Het makkelijke aan een flowbot is dat de bot wedervragen stelt op de vraag van de klant. Wil de klant de levertijd weten van een boeket? Dan vraagt de bot bijvoorbeeld om welk boeket het gaat. Aan de hand van deze informatie kan de bot weer verder informeren naar de desbetreffende levertijd. Hierdoor hoeft de klant niet meer te bellen of te e-mail. Dit scheelt jullie als bedrijf weer extra werk. Indien de klant er als nog niet met de flowbot uit komt kan de bot doorverbinden of doorverwijzen.

Chatkracht helpt je graag bij het verbeteren van je online klantenservice.

Een online klantenservice kan alle kanten op. Zo kan je beginnen met een Facebook pagina of een website chat. Chatkracht is gespecialiseerd in alle soorten online klantenservice. Chatkracht kan met jou kijken naar wat de beste toegevoegde waarde is voor jouw bedrijf of onderneming. Chatkracht kan hierbij ondersteunen, door een deel van de klantenservice over te nemen of adviseren. Bij het overnemen van de chat kan de bereikbaarheid van een bedrijf aanzienlijk vergroot worden. Chatkracht is doordeweeks van 09.00 – 21.00 uur bereikbaar, op zaterdag 10.00 – 17.00 uur en zondag 12.00 – 17.00 uur. Chatkracht neemt graag vrijblijvend contact met je op omtrent alle mogelijkheden!